O autorce

Jednoho podzimního večera jsem se (já, Dominika) rozhodla, že si založím svůj vlastní blog o vaření. A tak mě tu máte!

Co bych o sobě řekla? Na prvním místě je tu pro mě rodina, kterou zbožňuju nadevše, a jen díky ní, jsem taková jaká jsem. Přátelská, milá, starostlivá, pracovitá, puntíčkářská, upřímná. Kromě vaření (o kterém to tu celé bude) zbožňuju sport (bez něj by ze mně byla totiž pěkná koule), cestování, focení, přírodu, večery s knížkou v posteli a samosebou svojí drahou polovičku. Ne nadarmo se říká, že láska prochází žaludkem!

Kdybych tak nemilovala Prahu, chtěla bych moc žít v Itálii. A to nejenom pro jejich perfektní jídlo!

Už nějaký ten pátek jsem poslouchala od mých nejbližších, ať do toho konečně jdu (rozuměj do foodblogu). Že jsem strašně šikovná, originální, že se určitě neztratím, bla bla bla. No znáte to. Ale mezi náma, která máma si nemyslí o svý ratolesti, že je nejšikovnější na světě?! Dobře, možná se nějaká najde, ale to zabíháme až moc do detailů. Zkrátka, I přes všechny prvotní obavy, a že jich nebylo málo, jsem se rozhodla, že do toho půjdu! A jak je mým zvykem, skočila jsem do toho rovnou po hlavě.

Vaření. Ač jen jedno slovo, evokuje ve mně desítky dalších. Lásku, vášeň, odreagování, chvilky s rodinou, radost…

  • Miluju hodiny strávený experimentováním v kuchyni.
  • Miluju zkoušení nových receptů.
  • Miluju čtení kuchařek v posteli.
  • Miluju Jamieho britskej akcent a zapálení pro vaření.
  • Miluju, když se rodina nebo přátelé sejdou u jednoho stolu s dobrým jídlem.
  • Miluju vůni čerstvě natrhaný bazalky.
  • Miluju snídaně ve společnosti maminky a prosecca.
  • Miluju toho ohledně jídla a vaření vážně moc…

…ale to by Vás za chvilku přestalo bavit, a to nechci. Tuhle lásku jsem si vypěstovala tak nějak sama. Možná právě proto, že tak ráda jím. A myslím, že se jí jen tak nezbavím. Tímto blogem bych se o ní ráda podělila i s Vámi všemi, které to bude zajímat. Budu vděčná za Vaší přítomnost tady, za rady, tipy, ale i kritiku. A hlavně! V případě, že Vás můj blog zaujme (a já se budu sakra snažit!) za sdílení.

Závěrem bych chtěla napsat jen to, že (alespoň podle mého názoru) nezáleží jak se vaří, ale s jakou láskou se to dává dohromady.

Děkuju

S láskou vaše (vždy hladová) Dominika

IMG_6947

Napsat komentář